söndag 23 juni 2013

Bortskämd...

Idag när jag kom hem efter jobbet vid halv sju så hade M gjort iordning en supergod LCHF-pizza, OCH dessutom bakat en chokladkaka (Blending bliss = glutenfri bakmix)...

Den här helgen har jag känt mig riktigt bortskämd med både sovmorgnar och god mat ;-)

Tyvärr så är ju humöret som det är, men jag är ganska van vid att hamna i svackor och sedan kravla mig upp därifrån... Det är ju konstigt bara att det ska vara så svårt att nöja sig med det man har och vara glad och tacksam över det, för jag har det ju egentligen riktigt bra! Eller ja, jag ÄR glad och tacksam över mina barn, min sambo, min familj, mina vänner (även om de inte är så många), mitt jobb, min hälsa, mitt (hyrda) hus, min bil m m, men det är NÅGOT som fattas!!!

Kanske "bara" en mamma och en pappa :-(





Inga kommentarer: