lördag 22 juni 2013

Sååååå sant...

...och därför känns det ÄNNU värre att ge upp lördagsmyset med mina fina ungar för att åka iväg och jobba :-(

Jag känner mig fortfarande nere... Fick sovmorgon till halv tio, gick upp och åt frukost, sminkade mig och diskade, och nu ligger jag här nere i sängen igen! Det finns ju absolut ingen anledning för mig att gå ner och vila med Noel idag egentligen - han KAN faktiskt lämnas ensam i sovrummet och jag har ju verkligen fått den sömn jag behöver - men det känns som att jag vill sova bort den här dagen (och många andra)...
Tänk att bara få vakna upp och så känns allt tiptop igen!!!
Och även fast jag vet att ingenting löser sig av sig självt, så orkar jag inte ta tag i det och försöka att lösa problemet - det känns bara tomt, ensamt, ledsamt, hopplöst och tråkigt :-(

Men ni behöver inte oroa er - jag kommer att ta mig ur den här svackan som jag alltid gör, men just nu så känns det tungt och trist och då måste jag få ventilera mig lite.... Och det är inget speciellt som har hänt heller, utan det är bara en känsla som ligger och gror i hjärnan just för tillfället...

Nu hinner jag nog inte att förpesta er dag med fler inlägg idag, men jag önskar er en trevlig lördag så hörs vi imorgon igen (förhoppningsvis på lite bättre humör ;-)

Inga kommentarer: