lördag 5 november 2016

Myskväll

Tidigare i dag åkte M upp till Stockholm, så jag och Noel har haft lite egentid nu i kväll... Han började med att ta en skön dusch och byta om till pyjamas, och efter det spelade vi Den försvunna diamanten samt poppade popcorn och kollade på Spy Kids 2. Efter en stund kom grannen in för att leka med Noel, och de spelade tv-spel och lekte rånare (!) ända fram till klockan åtta.

Noel somnade väl typ en timma senare, och jag har kollat ikapp serien Syrror på TV4 Play...och lipade som en liten gris (som vanligt när jag kollar på sjukhusserier)... Varför måste någon dö hela tiden!?!

Tyckte inte att serien var speciellt bra, men nu har man ju ändå kommit in lite i den och vill se vad som händer!

I morgon jobbar jag på Ica Kvantum kl 11-15.15, och under tiden får Noel vara inne hos grannen - så himla snällt av dem att ställa upp! Man har ju inte så jättemånga att be om hjälp och just den här helgen var lite svår; brorsan har varit krasslig i veckan så honom ville jag inte ens fråga (han har ju dessutom två egna ungar att ta hand om), och både "farsan" och lillebror skulle iväg på någon fisketävling!

Men det löste sig ju... Tack S - om du läser det här ;-)

Inga kommentarer: