lördag 26 november 2016

Julmarknad & Black friday

Tidigare i dag tog M med sig Noel och hans kompis till skatehallen, och under tiden så gick jag och Alva på julmarknaden på stan = 2 1/2 timme. Trots ett guldläge med lön på kontot och fina Black friday-erbjudanden så köpte jag bara en burk senap (med ingefära och pepparrot) till M och ett par örhängen till mig - jag var ju tvungen att ha ett par i guld som matchar min nya klocka ;-)

Tyvärr så inleddes shoppingrundan med att jag fick köpa ett rör Treo på apoteket, och nu i efterhand så vet jag ju vad huvudvärken berodde på - så fort vi kom hem så kom mensen som ett brev på posten... Hatar det! Men å andra sidan var det ju perfekt att den satte igång nu för då behöver jag inte avboka min cellprovskontroll nästa tisdag.

Nä, nu ska jag försöka att sova! Jag och Alva bestämde oss rent spontant förut för att åka till Ullared och köpa julklappar i morgon ;-)

Inga kommentarer: