tisdag 1 november 2016

Detektivarbete

Usch, vad jag avskyr att läsa om restauranger i stan som får anmärkningar på sig och inte veta vilken det gäller!

Förra veckan var det en restaurang som fick order om att städa direkt (de fick EN dag på sig) för Mös ansåg att bristerna kunde innebära omedelbar fara för människors hälsa...

Jag kunde inte hålla mig utan gick ut på Mös hemsida och gick igenom restaurangkartan, och fick en träff: American Pizza!!! Nu behöver det ju inte vara just den här restaurangen som har fått den här anmärkningen (det kanske finns fler restauranger som fick anmärkningar förra veckan - jag gick inte igenom ALLA blåa pluppar på kartan), men de har i alla fall fått en anmärkning och datumet stämmer överens med tidningsartikeln så risken är ju ganska stor...

Jag tycker att media borde skriva ut vilka restauranger det är som får anmärkningar! Det är ju en offentlig uppgift och man vill ju veta vart man INTE ska äta... Skitigt kök och mat som kyls ner i rumstemperatur - äckligt!!!


UPPDATERING:
Det var restaurang China Town det gällde!!!

Inga kommentarer: