onsdag 18 juni 2014

Skräp-margarin

Häromdagen gick jag in på Stadium och köpte en sån där armbindel man har sin iPhone i när man springer... Den kostade 149:- och var alltså till M (jag motionerar som bekant inte så jättemycket ;-)...

M tyckte dock att den kändes lite dyr, så vi valde att lämna tillbaka den och kolla efter en billigare på typ Claes Ohlson eller nåt.
Men vet ni vart vi hittade vårt fynd?

På Ica Maxi, såklart...
"Köp 2 valfria Becel-produkter och få en iPhone-armbindel på köpet!!!"

Vi köpte två paket smörgåsmargarin för typ 17:-/styck, och känner oss supernöjda!
Margarinet är dock inget vi tänker äta upp, men det står kvar i kylskåpet så om någon vill ha dem så får ni tjoa till!

Nu ska jag sova!
Imorgon är jag och ungarna lediga, så jag funderar på att ta med dem till Barnens hus i Tidaholm (om det är öppet)... På återseende!

Inga kommentarer: