måndag 9 juni 2014

Ögoninfektion/pollen?

Idag när Noel kom hem från dagis såg han ut så här i ögonen - ögoninfektion? Pollen?
Han har aldrig haft det förut och han hade det inte i morse, så det är något som har kommit under dagen...

Hoppas att det är borta imorgon!

Imorse fick jag sovmorgon ända till kl 10, och när jag kom upp så hade M gjort iordning ett microbröd och kokat ägg till mig = vardagslyx ;-)

Jag åt således ett microbröd med kokt ägg och majonäs till frukost, sjögräsnudlar och köttfärssås till middag, en banan till mellanmål och sushi till kvällsmat... Inte helt LCHF-vänligt men godkänt ändå, tycker jag!

Jag hade ju planerat att skriva typ en roman om mina återkommande misslyckanden med maten, men jag är så trött nu att jag inte orkar hålla ögonen öppna en sekund till... Vi får återkomma till det vid ett senare tillfälle!

Godnatt allihopa ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så där såg Leos ögon ut när han fick ögoninflammation, blev sedan lite värre.. För mig så såg det också ut så där, men sedan så blev det inget mer. Hoppas han klarar sig från ögoninflammation!