måndag 16 juni 2014

Godnatt

Usch, jag har känt mig jättekonstig idag - hängig, ont i huvudet, tung i huvudet, öm i tandköttet och lite ont i bihålorna...
Misstänker att det kanske beror på sockerabstinens - efter den senaste tidens kolhydratsfrossande så undrar säkert kroppen varför den inte fick något sött idag ;-)

Idag blev det inte av att jag åt något förrän kl 13.30, och det kan säkert också vara en bidragande orsak till att jag inte känner mig 100% alert...
Jag hade tänkt att äta något kl 12 när jag hade min första rast, men det fanns verkligen INGENTING som jag var sugen på så jag åt första målet mat på andra rasten, och det blev äggröra med stekt falukorv.

Sen åt jag inget mer förrän vid 19.30-tiden när jag kom hem från jobbet, och då blev det tacos (två Low carb-tortillas med isbergssallad, gurka, tomat, riven ost, halloumiost och crème fraîche).

Jag är absolut inte hungrig, men jag känner mig inte heller helt tillfreds; det ska bli gott med frukost imorgon!

Förut beställde jag tre böcker som jag har velat ha länge från www.bokus.com och nu längtar jag ihjäl tills de kommer... Går och lägger mig så länge ;-)

Inga kommentarer: