måndag 30 juni 2014

Bye bye LCHF (för tillfället)

Tänk att jag lyckas med konststycket att jojo-banta även på LCHF; trodde inte att det var möjligt... Men som jag har sagt tidigare så är jag så sjukt omotiverad just nu, och bara lukten av kokt blomkål får mig att spy alltså... Som det ser ut nu så kämpar jag mig igenom 5-6 dagar med LCHF, och sen trillar jag dit på något sockrigt och gott och fortsätter på den banan i 3-4 dagar, och sen blir det LCHF i några dagar igen och sen kolhydratsfrossa i några dagar o s v... Det funkar inte!

Nu ger jag mig själv en period utan en massa pekpinnar och förbud, och hoppas att jag får tillbaka motivationen att återgå till min älskade lågkolhydratkost (som jag VET att jag mår som allra bäst av)...

Nu är det dags att jobba fram till kl 19.30.

Inga kommentarer: