måndag 29 juli 2013

Tjockis-bränna

Snacka om att man är fet när halsen veckar sig när man ligger och solar... :-(
MEN på torsdag är det dags att köra igång på allvar igen - är det någon som kommer ihåg min 100-dagarsutmaning och hakar på!?!
Lillebror och M är med mig... Är du fortfarande intresserad, Heléne?

Man bestämmer själv sina villkor, och håller sig till dem i minst 100 dagar...
För min del blir det totalförbud på godis, chips, glass, kakor, bakverk m m!
Egentligen så borde jag förbjuda min älskade Pepsi Max också, men jag har inte bestämt mig gällande det än...

2 kommentarer:

Helen sa...

Jag hänger på... Tjuvstartade lite... Men börjar räkna 100 dagar samma dag som du!! Kommer nog inte blogga så mkt men ska försöka lite.... Kör samma race som dig fast kör med cola light istället kram

Sussie sa...

Skulle behövas här med ! Såg fruktansvärda bilder på mig själv ikväll...