fredag 26 juli 2013

Imorgon bär det av mot kusten

Idag har jag tvättat, packat och städat hela dagen... M har fått underhålla ungarna under tiden, och dessutom fick han vika tvätt samt tvätta bilen förut. Full rulle, med andra ord! Det mesta är klart inför imorgon, även om det är lite smågrejer kvar (och nåt har vi säkert glömt också)...
Klockan är ställd på väckning kl 06.30, så jag måste verkligen försöka att sova nu!

Förut när jag skulle fixa iordning Noel inför natten så upptäckte jag att han hade några röda prickar på bröstet, ovanför snoppen och under hakan!?! Jag har googlat litegrann och misstänker att det KANSKE kan vara vattkoppor... :-(
Jag hoppas verkligen att det inte är det, men vi avvaktar tills imorgon och ser om det har blivit fler... Så jäkla typiskt om det skulle visa sig att det är det!!!

Håll tummarna för att det bara är några konstiga utslag som försvinner tills imorgon... Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: