tisdag 16 juli 2013

Snygg bränna...

Alltså, jag tål ju ingenting - idag satt jag ute en liten stund på balkongen på morgonen när jag åt frukost och sen satt jag ute mellan kl 11-14 hemma hos Hilda, och kolla vad jag har bränt mig!

Imorgon är jag hur som helst ledig, och vid 14-tiden ska jag och min familj, brorsan och hans familj, min farbror och min "mellan"-lillebror köpa med oss en smörgåstårta och överraska farmor ;-)
Hon fick ju komma hem idag, och hennes önskan var att allihopa skulle träffas och käka smörgåstårta då...
Det ska bli jättemysigt! Och sorgligt...

Tidigare idag fick jag tag på en sköterska på KSS efter att samtalet bröts, och hon berättade för mig att farmor egentligen lever på övertid - med hennes värden på njurarna ska man egentligen inte klara sig... Vilken krutgumma hon är... *kärlek*

Nu är det sovdags... Imorgon väntar besök hos farmor, sol och bad (förhoppningsvis), Timoteij på torget kl 19.00 (tyvärr krockar det med bilbingon i Timmersdala) samt ett besök i minneslunden (mammas födelsedag)...
Full fart framåt!!!

Inga kommentarer: