lördag 2 juni 2018

Underbar sommardag!


I dag jobbade jag på Ica Kvantum fram till kl 15 och direkt efter jobbet hoppade jag in i bilen och åkte ut till Camilla för lite sol och bad... Hade bara ätit en skinkmacka (utan smör) och en banan till lunch, så jag fick ju världens huvudvärk efter ett tag såklart :-(

Efter två Treo släppte det värsta, och jag blev dessutom bjuden på supergod mat - grillad kyckling, halloumi och potatissallad. Så fort jag kom hem kom dock huvudvärken tillbaka, men nu börjar den släppa igen efter att jag tog en Naproxen.

Fick ett filmtips av Camillas 12-åriga dotter och hennes kompis = kanske inte världens bästa film, men den var ju lite gullig och romantisk (för en tonåring ;-) Känner ju dock ännu mer nu efter filmen att det verkligen vore mysigt att ha någon att dela sin vardag med... Och att ha någon att få pussa lite på...

Nåja, nu ska jag försöka sova bort det sista av huvudvärken så att man är pigg och fräsch i morgon. Såg på SMHI:s hemsida att det ska bli 30 grader varmt ;-)
Sol och bad - here I come!!!

Inga kommentarer: