söndag 17 juni 2018

Hipp hipp hurra

I dag fyller min lillebror 39 år!!!

Vi är ganska olika både till utseendet och sättet, men han är en av dem som känner mig mest och förstår mig bäst...

Min lillebror står mig väldigt nära och jag älskar honom av hela mitt hjärta! Vi har gått igenom såååå mycket saker tillsammans - både roliga och tråkiga - och vad det än har gällt har jag alltid vetat att han har funnits där vid min sida.

Min bror är en riktig familjefar! I dag är han gift, bor i ett fint hus, är duktig på sitt jobb och har tre underbara ungar. Hans familj är hans allt! Och till den familjen räknas även jag och mina barn, och det är något jag känner varje gång vi träffas - han var en given fadder till min förstfödda dotter för lite mer än 12 år sedan.

Min lillebror har ett hjärta av guld och bryr sig verkligen om sina medmänniskor, och det är det som gör honom så genuin! Jag vet att han alltid finns där för mig om jag behöver prata och han är den som alltid kan muntra upp mig om jag känner mig nere - min lillebror får mig att må bra helt enkelt!

Vi är ganska bra på att säga vad vi tycker och tänker till varandra så innehållet i den här texten kommer säkert inte som någon överraskning för honom, men jag vill ändå hylla honom här på bloggen och säga att jag älskar honom!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, GLENN!!!


Inga kommentarer: