söndag 24 juni 2018

Mellanmål på balkongen


Lämnade av Noel hos M för ett tag sedan och åkte sen och handlade på både Ica Maxi och Ica Kvantum (köper ALLTID all frukt och grönt hos sistnämnda då de har fräschast sortiment i stan).

Nu har jag fastnat ute på balkongen - borde gå in och börja förbereda nästa veckas matlådor, blanda ihop chiapuddingarna som jag ska ha till mellanmål, diska, dammsuga, vattna blommorna och duscha, men jag orkar inte! Blir nog kvar här ute ett tag till och njuter av lugnet samtidigt som jag tillåter mig själv att känna saknaden efter barnen... Tomheten är alltid värst samma dag man lämnar ifrån sig dem och är dessutom väldigt tung att bära! Som tur är så vet jag att de är i trygga händer och mår bra även när de inte är hos mig rent fysiskt...

Inga kommentarer: