måndag 15 maj 2017

Sjuk?


Usch, jag känner mig jättekonstig! Det började med att jag mådde jätteilla i går kväll; låg i soffan och kollade på tv och vågade knappt röra mig för att det kändes som att jag skulle spy! Efter ett tag kändes det lite bättre och jag gick och lade mig. Vaknade i morse och kände mig hängig och fortfarande lite illamående, men åkte in till praktiken och skrev några rondanteckningar. Men kände att jag inte alls mådde bra, så jag åkte hem. Lade mig i sängen och sov i 3 (!) timmar. Vaknade upp och var döhungrig och kaffesugen (hade ju inte ätit någon frukost), och åt två smörgåsar. Lade mig i sängen igen och har legat här HELA dagen! Har läst ut en bok och surfat runt på nätet...

Jag mår fortfarande lite illa och känner mig helt "svag", men jag är ju inte sjuk i övrigt!?!

Ska försöka ta mig upp och fixa lite middag, och sen får jag nog ställa mig i en varm dusch för att få lite energi...

Inga kommentarer: