måndag 1 maj 2017

Sällskap


Jag fick visst sällskap här i kväll, och det känns så himla bra - vem är jag utan barnen, liksom!?! Jag saknar dem så otroligt mycket när de inte är här... Det blir så tomt och ensamt :-(

Noel ville att jag skulle läsa en bok för honom och redan efter en sida så hade han somnat... Han var nog jättetrött - han sov över hos sin kusin i natt men hade vaknat mitt i natten och frågat efter mig!

Nu har jag krupit ner bredvid honom och jag känner att vi båda kommer att sova gott i natt.

I morgon är det dags för praktiken igen och förut gjorde jag iordning tre goda matlådor med ris och korvstroganoff - det är ju sååå jobbigt att inte ha förberedda matlådor! Nu har jag matlåda tisdag, onsdag och torsdag, och behöver bara fixa ytterligare en den här veckan. Jag jobbar visserligen på lördag också, men det är ju bara 3 timmar och 15 minuter (och då har jag inte ens någon rast)...

Inga kommentarer: