söndag 14 maj 2017

Min cykel är stulen!!!


Vad faan är det för fel på folk? Jag har alltid gillat Havstena och känt mig som en "lägenhets-människa", men nu hatar jag faanimej både området och huset och grannarna...

Cykeln blåste omkull för ett tag sedan så stödet bröts av, så jag har haft den inne på lagning. I torsdags hämtade jag den från verkstan, ställde den i cykelstället utanför och låste. Förut i dag när jag och ungarna kom hem efter ett besök hos lillebror så märkte jag direkt att något fattades - cykeln var borta!!! Jag vet inte exakt när den försvann, men misstänker att det var i natt! Har gjort en polisanmälan och ska ringa försäkringsbolaget i morgon.
Som "tur" är så är det nya stödet i stål, medan originalstödet är svart = ett litet kännetecken i alla fall...

Vad gäller grannarna så är jag så jävla trött på hen som bor över mig! Musik, musik, musik... Skaffa ett par trådlösa hörlurar för faaaaan!!!!!!

Inga kommentarer: