söndag 26 mars 2017

Köpstopp


Nej, nu blir det köpstopp för min del!
I fredags hade jag över 11.000:- på kontot och nu är det nere på 4.000:- (och då har jag inte betalat räkningarna än)...

I dag skulle jag ha fått utnyttja min 40-årspresent som jag fick av fyra kompisar - spa och middag, men det blev inställt p.g.a. sjukdom :-(
Jättetråkigt!
Men en del av mig prisade Gud för att det ställdes in... Jag har blivit så fet den sista tiden att jag typ får panikångest av att se mig själv i spegeln, så att slippa visa mig i baddräkt känns som en stor seger! Löjligt, men sant...

Camilla kom hit och hälsade på en sväng istället, och sen åkte vi till Ö&B (jag köpte en matta till Noels rum) och Plantagen (jag köpte varsin palm med tillhörande kruka till Alva och Noel, två orkidéer till köksfönstret och en mini-påsklilja i zinkkruka att ha på köksbordet).

Snart kommer M hit och lämnar ungarna. Tyvärr känns det som att jag håller på att bli sjuk, men jag hoppas att det vänder! I morgon slipper jag åka in till skolan i alla fall; jag har hemmastudier och deadline på en tenta i Hälsoinformatik. Håll tummarna för att förkylningen inte bryter ut!

Inga kommentarer: