tisdag 7 mars 2017

Jäkla Telia!!!

Förra söndagen (26/2) chattade jag med Telia och fick ett erbjudande på fast bredband som jag tackade ja till. Bredbandet skulle kopplas in i onsdags (1/3) - router ingick och skulle skickas omgående.
Jag har fortfarande inte fått någon router och har alltså inte kunnat utnyttja tjänsten än, så i går kväll mailade jag Telia och frågade vad som pågick. Nyss kom svaret: "Router ingår inte på din adress men du kan få köpa en för 795:-".

Är det här ett jäkla skämt, eller?

Jag mailade tillbaka direkt och skickade med två skärmdumpar på chattkonversationen, och skrev att jag ville häva avtalet om det visar sig att de har ljugit för mig!

Åh, vad arg jag är just nu!!!

1 kommentar:

Amelia, Telia Kundservice sa...

Hejsan! Det här var ingen rolig läsning alls. Jag ser att du fått svar från oss på ditt mail, men ber ändå återigen om ursäkt för att du fått felaktig information från oss från början. Jag förstår verkligen besvikelsen som uppstår när saker inte visar sig vara som överenskommet.

Du behöver givetvis inte köpa en router från oss för 795 kronor utan det finns routrar till betydligt bättre pris på vilken elektronikbutik som helst. Om det finns något vi kan göra för dig som lite plåster på såren, så tveka inte på att höra av dig till oss!