torsdag 30 mars 2017

Hoppsan...


Det gick sådär med köpstoppet... Jag köpte två krukor på Växthuset i går som inte alls passade in i köket, så i eftermiddags åkte jag och Noel dit igen och lämnade tillbaka dem och sen gick vi in på Elins esplanad en sväng. Kom på att Noel behövde nya skor så vi gick in på Stadium, och när vi var där inne tiggde han till sig en basketboll också!

Medan vi väntade på att Alvas dans skulle sluta gick vi in på Blomsterlandet, och det fanns ju såååå mycket fint där inne! Jag hittade två krukor till köksfönstret ganska snabbt, och i samma veva fick jag syn på det här fina olivträdet. Det kostar bara 99:50 för medlemmar den här veckan, så självklart registrerade jag mig som medlem ;-)

Nu är det sovdags! I morgon ska jag åka hem till en klasskompis och vi ska skriva på examensarbetet HELA dagen :-(

Inga kommentarer: