torsdag 24 december 2015

Nyklippt Alva

Alva valde att klippa lugg idag, och hon blev såååå nöjd! Hon klippte av typ 15 cm på längden också, och blev verkligen en helt ny tjej...

Ju mer jag själv kollar mig i spegeln desto mindre nöjd känner jag mig med min egen klippning:-(
Det hände ju liksom ingenting... Jag brukar alltid ge mina frisörer fria händer och brukar oftast bli nöjd med resultatet, men efter den här klippningen känner jag mig bara tråkig - jag är sugen på att boka in en ny klipptid någon annanstans och göra om proceduren...

Det skulle vara så skönt om man hittade någon som man verkligen kände förtroende för och som såg vad man passar i för typ av frisyr med tanke på kroppsform och ansiktsform, och att man sedan fortsatte att gå till den personen regelbundet!

Jag har väl en del Skövde-folk som läser bloggen - kan inte ni rekommendera någon bra frisör!?!

Inga kommentarer: