fredag 4 december 2015

Grattis Martin!

Jag har bara sett kanske två avsnitt av Idol den här säsongen, men nu ikväll kollade jag på finalen också - jag hejade på Amanda, men Martin vann... Och han sjunger superbra, så han är absolut en värdig vinnare!

Men jag kan ju konstatera att jag är så himla blödig; jag blir jättekänslig dagarna innan mens, så ikväll grät jag både när de tackade av juryn och Tommy Körberg kom in och sjöng och när de ropade upp Martins namn... Jag är fortfarande rörd och blir helt tårögd bara jag tänker på det!

På tal om något helt annat så shoppade jag två nya tröjor till mig själv idag ;-) Vi hade lite "egen tid" mellan lunchen och studiebesök nr 2, så då passade jag på att springa in på H&M och kika lite och hittade två jättefina svarta tröjor för 199:-/st.. Dessutom var den ena i stl S, så det gjorde min dag!!!

Sov bara cirka fyra timmar inatt, så nu ska jag gå och lägga mig; imorgon ska Noel på kalas, Alva på handbollsträning och jag ska träffa Torsten (min farbror) och köpa julklappar...

Godnatt!

Inga kommentarer: