måndag 30 november 2015

Usch, det snöar... :-(

Jag gillar verkligen inte snö och vinter! För min del är jag nöjd om snön ligger vit en dag/år och det är på julafton... Och jag HATAR att köra bil i snö också; är livrädd för halka! Imorgon får M gå upp tidigare och skjutsa både mig och ungarna till jobb/dagis/skola...

MEN det är ju kul för ungarna, så jag får vara glad för deras skull - de kommer att bli överlyckliga när de vaknar och tittar ut genom fönstret imorgon bitti ;-)

Imorgon har jag för övrigt min presentation i skolan. Jag har ju jobbat hemifrån med ett projekt i två veckor, och imorgon ska jag stå framför fyra (!) lärare och några ur klassen och redovisa mitt arbete med hjälp av en powerpoint-presentation; usch, vad jag är nervös!!!

Och Noel ska till tandläkaren...

Nu ska jag försöka att sova - godnatt!

Inga kommentarer: