tisdag 17 november 2015

Godnatt

Har känt mig låg i ett par dagar nu :-(

Inatt fick jag dessutom ligga och massera Noels ben i två (!) timmar på grund av växtvärk; han hade så ont att han grät... Vaknade kl 02 och somnade om strax efter kl 04... Fick tassa upp och leta reda på ett bandage också, för det skulle han absolut ha...

Dessutom hamnade jag i ett riktigt praktgräl med Alva imorse som slutade med att jag satt ensam och snyftade vid köksbordet och hon ringde hem från skolan och grät... Jobbigt! Misstänker att vi kommer att få en sjukt jobbig tonårstid med henne; testandet och utmanandet har redan börjat...

Och som om det inte var nog med elände så hittade jag en ny leverfläck i nacken ikväll, så nu är jag övertygad om att jag har hudcancer också; ska ringa till Vårdcentralen imorgon och be dem kolla upp den...

Och så har jag blivit supersnorig...

Nåja, ska försöka sova nu... Godnatt!

Inga kommentarer: