fredag 20 november 2015

Godnatt

Jag är så trött på all skit som händer i världen just nu!!!

Jag är trött på SD, trött på flyktingkrisen, trött på alla rasister, trött på alla som kallar andra för rasister, trött på våran mesiga statsminister, trött på alla jävla terrorister och trött på att vara rädd!

Var ute och googlade hotell i Göteborg förra veckan och funderade på att ta med familjen till Jul på Liseberg, men jag vill inte åka dit längre... Jag vågar fan inte åka någonstans - Stockholm är definitivt helt uteslutet!
Helst skulle jag bara låsa in mig i huset med nära och kära och inte komma ut förrän allt är som vanligt igen...

Och jag VET att det händer hemskheter överallt i världen varje dag, men nu har det kommit så nära! Och jag tycker att det är riktigt obehagligt; jag är rädd :-(

Inga kommentarer: