torsdag 26 november 2015

Att "unna sig"...

Tänkte unna mig ett glas Pepsi Max och lite god choklad ikväll för att fira att hemuppgiften är inlämnad, powerpoint-presentationen fick bra betyg, lönen och studiebidraget sitter på kontot och bilen gick igenom besiktningen... Och vad händer?

Jo, jag äter ju givetvis upp hela chokladkakan och mår jätteilla nu :-(

Vad är problemet!?!

Nu köper jag inte hem någon mer skit med sötningsmedel, utan håller mig till god och mättande MAT... Min älskade Pepsi Max-flaska kommer jag att dricka upp, men efter det så är det max en liten 33:a som gäller och då på helgen...

Har precis kollat klart på Paradise hotel och ska gå ner och lägga mig. Noel var jättehostig och snorig när han lade sig förut, så vi får se om han får vara hemma imorgon...

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: