fredag 27 november 2015

Problematiskt med fastan...

Jag kör ju 16:8 sedan snart fyra veckor tillbaka och har ett ätfönster mellan kl 10-18... Idag åt jag ett proteinbröd med leverpastej och saltgurka samt en liten bit fröknäcke med smör och ost klockan tio, och sen åt jag tacogratäng vid halv tre. Efter det var jag mätt fram till typ klockan åtta, men då kunde jag ju inte äta något mer... Och nu när klockan är typ halv tolv så är jag vrålhungrig :-(

Imorgon kommer jag att "tvingas" äta frukost innan klockan tio också eftersom jag börjar jobba halv tio och inte har rast förrän vid tolv, men det gör inget - jag kommer att äta frukost tidigare än vanligt med gott samvete!

Imorgon kommer jag säkert äta kvällsmat senare än klockan sex också för jag jobbar till halv tre, klockan fyra har Noel simskola och efter det tänkte vi åka och handla och fixa nån god middag - M skulle egentligen gå ut och käka med några kompisar imorgon kväll, men det blev inställt... Nu ska jag försöka att fundera ut någon god 3-rätters middag med dessert ;-)

Inga kommentarer: