onsdag 14 oktober 2015

Testpilot åt Smartson

Som en del av er vet så är jag testpilot åt www.smartson.se och den här veckan har jag testat Pågens müsli-skorpor... Jag måste erkänna att jag typ aldrig köper skorpor i vanliga fall, men de här var faktiskt jättegoda!

Jag vet inte riktigt i vilken kategori man ska placera dem, men någonstans mellan knäckebröd och kakor får det nog bli - de känns inte lika söta som en "vanlig" hård kaka, men de känns ju absolut inte nyttiga heller! Jag skulle nog rekommendera dem som ett litet mellanmål om man inte är så hungrig utan mer sugen på nåt gott att knapra på...

Jag åt de flesta av mina skorpor med smör och ost,men jag testade även att äta dem "naturella" och det funkade också bra! De smakade ganska mycket vanilj (gott!), och det jag gillade extra mycket var att de innehöll korinter = små, sega och söta bitar i skorpan...

Jag kan ABSOLUT tänka mig att köpa dem igen!!!

Inga kommentarer: