måndag 19 oktober 2015

Sorry för dålig uppdatering!

Har haft huvudvärk tre dagar i rad :-(

Igår jobbade jag i alla fall i Förbutiken på Kvantum mellan kl 9.30-14.30, och strax efter att jag kom hem från jobbet åkte M iväg till Tibro och tog en utekväll med några kompisar... Jag och ungarna kollade på film och myste till det med potatisskruvar, Sprite zero och Marabou chokladkaka med non stop.

Idag har vi varit och kikat på två bilar (begagnade) - våran Volvo måste besiktigas innan den 30 november och den kommer ALDRIG att gå igenom, så nu måste vi hitta en ny bil innan dess... Jag vill ha en svart Renault Clio eller Toyota Auris ;-)

När vi kom hem efter bilinspektionen kom lillebror hit och drack en kopp kaffe, och resten av eftermiddagen ägnades åt städning! Och nu ikväll har jag kikat på Big brother i två (!) timmar... Nu är det dags att sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart hittade du Maraboukakan med Nom Stop? Den måååååste jag ha :D