onsdag 7 oktober 2015

Dataprov

Jag och datorn är verkligen INTE bästa kompisar, och imorgon har vi ett stort jäkla prov... I Word... :-(
Jag brukar inte nojja upp mig över prov direkt, men inför det här är jag skitnervös! Jag får liksom black-out när jag ska göra saker; häromdagen glömde jag t o m bort hur man ändrade marginalerna!!! Och hur man infogar en linjal...

Nåja, vad är det värsta som kan hända? Att jag får göra om provet eller komplettera - och det har ju ingen människa dött av ;-)

Angående prov så "tvistar" jag förresten med en lärare om poängen på förra veckans sökords-test också; enligt mig själv så hade jag alla rätt, medan hon har gett mig en poängs avdrag (felaktigt, enligt mig). Hon skulle utvärdera och återkomma, så vi får se hur det går... Testet är inte superviktigt i sig och påverkar inte betyget nämnvärt, men av princip så måste jag ju gå vidare med detta - psykiskt känns det ju mycket bättre att veta/kunna säga att man hade alla rätt!

Ja ja, nu är det dags att sova - godnatt!

Inga kommentarer: