lördag 31 oktober 2015

Räddaren i nöden

Vilken tur att vi fick hem vår lilla groda i torsdags; tidigare idag stendog Volvon och vägrar att starta...

På tal om något helt annat så har jag så sjukt ont i lillfingret! När jag bytte om efter jobbet förut så råkade jag slå i lillfingret i klädskåpet huuuuur hårt som helst, och nu kan jag nästan inte böja det... Det är svullet men inte blått, så jag misstänker en stukning!?!

För övrigt så har dagen varit super! Jag jobbade i Förbutiken på Kvantum kl 9.30-14.30, sen skjutsade jag M till tågstationen (han är ute och svirar runt med några polare ikväll) och efter det kom brorsan med familj hit. Ungarna gick ut och spökade på området, och när godishinkarna var fulla så anslöt även lillebror och vi beställde pizza... 10 personer runt matbordet - ÄLSKAR att umgås med min underbara familj (och några av ungarnas kompisar)! Efter maten slappade vi litegrann och vid 19.30-tiden åkte vi iväg till minneslunden och tände ljus. När vi kom hem gick ungarna och lade sig, och jag har kollat på ett avsnitt av Big brother och läst nya LCHF-bilagan som jag köpte med mig hem idag - jag är så sjukt less på Viktväktarna, och känner att jag måste hitta en ny lösning (även om LCHF inte är något självklart val)...

Nu är det hur som helst dags att sova, så godnatt ;-)

Inga kommentarer: