måndag 19 juli 2010

Sockertorsk!

Jag har blivit en sån jävla sockertorsk den senaste tiden, så nu är
det snart dags att sätta sig själv på avvänjning... Jag har känt
mig så himla nere och tom ett tag också, och jag är säker på att
det är sockret som är boven i dramat! Dessutom har allt sockerätande
lett till att jag inte har varit hungrig, så jag har typ käkat korv
med bröd istället för middag i flera dagar...
Usch, fy och blä!!!

Och som ett brev på posten har ju extrakilona kommit krypande också,
så jag känner mig så jäkla FEEEET!!!

Som tur är så går jag på semester på fredag och är ledig i 3
veckor, så då får jag försöka styra upp det här...
Jag har faktiskt tjuvstartat bra, för jag har ätit hyfsat bra idag;
mackor med prickig korv samt yoghurt och flingor till frukost,
köttfärspaj till middag och mackor med leverpastej och saltgurka till
kvällsmat. Inget annat. Jo förresten, en nektarin.

Nu ska jag läsa lite, och sen sova!
Godnatt...

Inga kommentarer: