fredag 30 juli 2010

Jag är heeelt slut!!!

Imorse bestämde vi oss för att åka till Jönköping idag och strosa
runt lite på Ikea och A6, och nu är vi äntligen hemma!
När vi väl kom dit insåg både jag och M att vi inte var
shoppingsugna alls, så vi kom undan med en Ikea-kasse för 268 kronor
(den innehöll 4 vita stolsdynor, ett sommartäcke, ett 3-pack
plastburkar, en påse godis = Malaco fiskar och en sån där
silikongrej man gör istärningar i).
Inne på A6 blev det ännu mindre; en ögonskugga, ett nagellack och en
flaska badskum.
Och så fick jag flaskan med bodylotion på bilden av M; den doftar
ljuvligt av jordgubb, och är inköpt på BodyShop...
Tack!!!

När vi hade kommit fram till Skövde slank jag in en snabbis på Ö&B,
och där sprack budgeten direkt :-(
Alltså, jag ÄLSKAR att gå runt i "skitbutiker" och handla billigt
skrot. Nu blev det ju visserligen bra saker också (t ex tandkräm, wc-
rengöring, shampo/balsam m m), men en hel del onödigt och onyttigt
följde ju med i korgen också... Hmm...

Nej, nu ska jag bläddra igenom Aftonbladet och sen får det nog bli
någon film, eller nåt.
Imorgon ska vi eventuellt åka och bada med "farsan", OM det blir fint
väder!

Inga kommentarer: