torsdag 15 juli 2010

Buuäähhhäää....

Har precis kollat på "Farsan", och ögonen är helt igensvullna av all
gråt.
Först grät jag för att de lät hunden somna in (RIP Rex), sen grät
jag när bebisens farfar bar runt på honom (tänkte på att mamma
alltid bar på Alva och pekade på blommorna och träden o s v), sen
grät jag när jag tänkte på att mamma aldrig kommer att få träffa
brorsornas framtida barn och/eller eventuella syskon till Alva och
slutligen grät jag för att farmor är gammal och sjuk och jag känner
att jag vill göra MER för att hon ska få må bra och vara glad, men
att jag liksom inte riktigt har orken att vara tillgänglig så mycket
som jag skulle vilja...

Hur som helst; nu är det dags att sova! Imorgon ringer mobilen kl
07.10, och jag jobbar mellan kl 8.45-15.30.
Alva har varit feberfri idag och LÄNGTAR verkligen efter att få
träffa sina dagiskompisar igen.
Godnatt!!!

Inga kommentarer: