måndag 26 juli 2010

Min fina bror!

Idag kom min lillebror hit på besök och hade en god butterkaka med
sig som vi smaskade i oss till kaffet. Efter det levde han rövare med
Alva, och hon tyckte verkligen att det var skitroligt!

I övrigt har den här dagen inte haft så mycket mer spännande att
erbjuda; jag har kört 4 maskiner tvätt, lagat mat (spagetti och
köttfärssås) och diskat i 2 omgångar.
M har redigerat musikvideos hela dagen, men jag fick honom i alla fall
att hämta tvätten från tvättstugan och hänga upp de kläderna som
inte tumlades. Och så gick han till affären två gånger.

Imorgon funderar vi på att åka till Jönköping en sväng och strosa
runt på Ikea och A6. Vi får se vad vi är sugna på när vi vaknar;
det är ju liksom det som är hela tjusningen med att ha semester...

Förresten, jag har ju haft ett besök till idag! Innan brorsan kom hit
var Camilla och hennes dotter här och fikade lite. Jag och Camilla
satt och tjatade om allt mellan himmel och jord, och ungarna lekte i
Alvas rum.
Jag tycker verkligen jättemycket om Camilla - hon är en fin vän!

Nu ska jag läsa lite i min nya pocket "Skriet från kärnfamiljen",
och sen ska jag sova...
Godnatt!

Inga kommentarer: