lördag 26 maj 2018

Vilken underbar dag!!!


Matmässigt började dagen bra med en VV-frukost på 3 SP, men sen spårade den ur med vedugnsbakad pizza, Klings kulglass och smågodis nu i kväll..... Men jag är helt bekväm med mina val i dag och jag har njutit av varenda tugga (godiset tog jag dessutom bara några bitar av)...

Jag och Noel åkte iväg till Mariestad med lillebror och hans dotter redan kl 9.30 i förmiddags och var inte hemma förrän vid 17-tiden! Vi har badat, fiskat, promenerat, gungat, lekt på stranden, käkat pizza, strosat i hamnen, ätit glass, lekt på lekplats, solat och bara haft det riktigt skööööönt ;-)

I kväll kommer vi nog att somna tidigt, och i morgon är det klassfotboll för både Alva och Noel hela dagen. Första matchen börjar kl 09.20 (samling kl 08.40) och sista matchen kl 15.

Efter det blir det en sväng ut till Ryd för "konfirmations-kalas" och sen har det blivit dags för pappavecka för barnen igen...

Inga kommentarer: