tisdag 29 maj 2018

Kvällspromenad


Kom hem från jobbet och lade mig på soffan - dötrött och med noll motivation att göra något what so ever...

Inom loppet av 10 minuter (!) ringer båda mina bröder här i stan och frågar om jag har varit på gymmet nyligen eller om jag har lagt ner träningen!?! Båda pushade mig att ge mig ut, och krävde dessutom bildbevis efteråt ;-)

Efter det kunde jag ju inte ligga kvar på soffan, utan snörade på mig gympaskorna och åkte upp till berget och gick halvmilen! Innan jag åkte hem svängde jag förbi Ica Kvantum för att handla lite, och mötte både M och ungarna samt Sabina - nice!

När jag kom hem valde jag att testa nya ProPud lakrits till kvällsmat - den smakade ju ingenting :-(

Nu har jag precis kollat klart på Biggest loser, och ska snart hoppa in i duschen. Ska försöka att komma i säng i tid i kväll...

Inga kommentarer: