söndag 27 maj 2018

Mors dag


En lite annorlunda Mors dag - åkte hemifrån kl 08.30 i morse och kom hem ca kl 21... Har hunnit med 9 matcher (!) i klassfotbollen, handla x 2, ett migränanfall, konfirmationsfirande och en sväng till akuten (Noel cyklade omkull och skadade tummen = det gick bra)!

Nu är jag helt slut, och har dessutom fått huvudvärk igen (jävla mens)...

MEN det jag ville berätta om var mina fina Mors dag-presenter! I går när jag och Noel var i Mariestad hela dagen gick Alva på stan med sina kompisar, och då hade hon köpt både choklad och duschkräm till mig för sin egen månadspeng... Och i dag ville barnen att jag skulle ha muggen på bild, så den fick jag köpa till mig själv från dem ;-)

Själv har jag tänkt på mamma nu i kväll och tänt ett ljus för henne här hemma... Hon är saknad :-(

Inga kommentarer: