fredag 4 maj 2018

Ändrade planer


Hade kvällens agenda klar - hämta sushi efter jobbet och ligga i soffan och kolla på Netflix hela kvällen...

Sen kollade jag ut genom fönstret, bländades av solen, fick dåligt samvete och snörade på mig joggingskorna och tog en 5 km powerwalk på berget istället ;-)
Sen orkade jag inte åka in till stan utan nöjde mig med skinkmackor till kvällsmat... Och en bar och lite vindruvor...

Har ju fuskat en del de senaste dagarna och inte orkat registrera allt i appen, men i dag har jag varit duktig och skrivit upp allt som jag har ätit = klarade mig inom mina dagliga points - heja mig!!!

Nu är det dags att sova. Jobb på Ica Kvantum i morgon... Och troligtvis en sväng till gymmet (kanske till och med milen på berget om det är fint väder ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du är duktig som kämpar på. Syns att du har gått ner i vikt. Skulle du kunna skriva hur man får motivation (jag har så svårt för detta och skulle verkligen behöva ner i vikt men förstår inte detta med hur man räknar. Jag mår så dåligt av att inte först då jag har svårt för hur man räknsr) du inspirerar.