torsdag 9 februari 2017

Stackars mig!

Alltså, jag blir inte bättre :-(

De feberfrossorna jag har haft nu i kväll är hemska! Jag fryser så att hela kroppen skakar och att jag nästan mår illa, och när jag har lindat in mig i yllefilten och tagit på mig raggsockor och en stickad tröja så svettas jag så att jag är dyblöt på kroppen! Samtidigt som jag sätter igång att frysa och skaka så fort jag rör mig typ 1 millimeter...

Och sen är jag så täppt i näsan att jag knappt kan andas. Hostar så att det skakar i revbenen. Har en huvudvärk som kommer och går. Och har ingen aptit...

I dag har jag kollat klart på säsong 2 av SKAM, och i morgon ska jag plöja igenom resten!
Börjar få lite panik över att missa all skola och jobb, men det finns ju INGET att göra åt skiten :-(

Snälla, jag vill bli frisk!!!

Inga kommentarer: