onsdag 8 februari 2017

Godnatt

Jag tog mig till högskolan tur och retur, och det tog fullständigt musten ur mig! Nu ligger jag här på soffan och hostar så att jag nästan spyr, ena näsborren är helt igentäppt och jag börjar bli hes... I dag har jag dock inte haft någon huvudvärk (tack och lov!), även om det känns "ömt" i huvudet eftersom man tar i så jäkla mycket varje gång man hostar...

Nu när jag kom hem så kollade jag på 1 1/2 avsnitt av SKAM, så nu är första säsongen avklarad. Inte världens bästa serie, men lite charmig på något vis. Det är ungefär som med Fifty shades of grey-böckerna; jag tycker verkligen inte att de är bra, men ville ändå läsa dem för att få reda på vad som hände!

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är hemma från skolan i morgon också...

PS: i går anmälde vi Alva till en kurs i street dance som började i dag, och hon tyckte att det var superkul ;-)

Inga kommentarer: