lördag 4 februari 2017

Min bror är bäst ;-)

Eller ja, alla mina tre bröder är bäst men i just det här inlägget syftar jag på min äldsta lillebror, i bloggen vanligtvis kallad "brorsan". Han ringde upp i går, frågade vad som hade hänt med mobilen och undrade vad jag skulle köpa för någon ny. Jag berättade att jag tänkte mig en rosa iPhone 7, och vad gör han då?

Svar: FIXAR EN ROSA IPHONE 7 TILL MIG ;-)

Fick den till ett bra pris dessutom och jag är såååå nöjd! Har dock inte öppnat den än, för i kväll har Melodifestivalen stått i fokus... Jag tycker att det var rätt personer som gick till final, men Dinha Nah skulle ha fått gå vidare till Andra chansen istället för Det vet du!

Efter den här intensiva dagen i Ullared är jag helt slutkörd, och går och lägger mig nu. I morgon blir jag hämtad kl 08.45 - jag ska följa med Camilla ner till Småland (?) och hämta hem hennes parade katt...

Sov gott!

Inga kommentarer: