måndag 16 januari 2017

Såååå roligt ;-)

Fick precis ett meddelande från min kollega på Ica Kvantum, och hon berättade att det hade kommit in en kund i dag och berättat att hen hade köpt en Harry Boy av mig i lördags och vunnit 65.000 kronor!

Såååå himla kul!!! Och när hon förklarade omständigheterna så kunde jag räkna ut vem kunden var ;-)

Hen kom in i lördags och berättade att de var några stycken som hade ett spelbolag på jobbet, och ville köpa en lördagsgodispåse för 200 kronor. MEN hen hade varken spelkort eller körkort med sig så jag var tvungen att neka köpet... Men så sa jag: "Man kan inte spela på Svenska spel utan spelkort eller körkort, MEN du kan ju spela på hästar. Det är V75 i dag och det finns en Harry Boy för 200 kronor exakt". Och då valde hen att köpa en sån - och vann!!!

Inga kommentarer: