söndag 29 januari 2017

5-årskalas

I dag var det kalasdags - Noel firade en dagiskompis som fyllde 5 år. Det var på Dalénium i Stenstorp, och vi föräldrar var också med. Jag hade aldrig varit där innan, men det var superfint - massa roliga experiment!

Just nu är jag sååå himla trött!
I förmiddags åkte jag iväg till Toys'r'us och köpte en present och sen kilade jag in på Ö&B och strosade runt lite (köpte en energidryck). Sen hem och hämta Noel, iväg på kalas, vidare till Ica Maxi (var tvungen att köpa en ny foundation och lite annat smått och gott) och sen in på Skopunkten för att köpa "inneskor" till Noel. Efter det åkte vi till Balthazar och hämtade Alva och hennes kompis, och nu när vi kom hem hade M städat ur och sorterat garderoben i hallen - alla mina grejer ligger fint upplagda på köksbordet, men jag orkar verkligen INTE plocka med det nu :-(

I morgon är det heldagsstudier på högskolan igen, och jag har massor att läsa inför föreläsningen och vårt grupparbete... Jag vill bara soooova!!!

Inga kommentarer: