torsdag 26 januari 2017

I dag är det tufft...

Usch, jag är inne i en liten svacka just nu och känner mig jätteledsen och orolig inför framtiden! Tänker på mig och M, barnen, allt som vi har gått igenom tillsammans och allt som vi skulle göra... Känner en stor sorg/besvikelse/frustration över att det har blivit så här och funderar på om man kunde ha gjort något annorlunda! Samtidigt som jag vet att det här är det rätta...
Men det är så sorgligt :-(

I dag har vi egen studietid hemma på förmiddagen vilket betyder tid för grubbel. Allt känns okej när schemat är fullspäckat och man inte har så mycket tid att fundera över saker och ting, men så fort man får ett litet avbrott sätter hjärnan igång på högvarv och börjar älta saker som man helst vill förtränga. Och jag VET att det är viktigt att släppa fram känslorna, men det är samtidigt sjukt jobbigt! Speciellt innan skolan och mascaran har runnit ner till fotknölarna...
Skämt åsido - det kommer att kännas bättre, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Ligger här i soffan och lyssnar på All by myself av Céline Dion och tycker fruktansvärt synd om mig själv... Men nu ska jag torka tårarna, måla på lite ny mascara och sätta mig vid köksbordet och skriva på vårt examensarbete!

I kväll ska jag och Susanne träffas och käka sushi, och det ska bli galet mysigt ;-)

Inga kommentarer: