lördag 13 augusti 2016

Trött...

Usch, vad jag är trött hela tiden...

Men i går var det ännu värre! När jag skulle sminka mig på morgonen var ögonen knallröda och sved, så jag bestämde mig för att vänta med mascaran och äta frukost istället.
När jag sedan kom till jobbet köpte jag en Celsius och beklagade mig för kollegan att jag var så himla trött, och hon tyckte att det syntes på mig... Och då kom jag på det - mascaran!!! Jag hade glömt att sminka mig klart...

Som tur var räddade samma kollega upp situationen och trollade fram en mascara åt mig ;-)

Just nu sitter jag här vid köksbordet och är färdigsminkad och klar (ska bara komma ihåg att borsta tänderna också) - jobb väntar mellan kl 11-15.15...

I kväll ska jag bara mysa ner mig i soffan och njuta av lugnet! I morgon kommer M och Noel hem, medan Alva stannar kvar i Stockholm i ytterligare en vecka.

I morgon kör jag igång med VV igen också... Och hämtar hem min cykel ;-)
Jag berättade ju inte det, men M ringde i torsdags och berättade att han hade fixat en överraskning åt mig - innan de åkte upp till Stockholm hade han åkt till Team Sportia och köpt cykeln jag ville ha!!! Men eftersom den inte var ihopmonterad så lät han den vara kvar där så att de kunde fixa iordning den, och nu är det alltså bara för mig att ta mig dit och hämta den!

Tjoho, vad glad jag blev!!!

Inga kommentarer: