tisdag 23 augusti 2016

The Americans

Kollade på två avsnitt av serien The Americans nu i kväll - den är ju så himla bra! Egentligen inte alls min typ av serie, men jag kan verkligen inte sluta kolla...

Nu är det dock dags att sova; jag är helt slut!
Jobbade på Vårdcentralen Centrum kl 8-17, åkte hem och släppte av M och fortsatte till "farsan" och Susanne för en kopp te ute i solen. Åkte vidare och hämtade Noel hos en kompis (han följde med kompisen hem efter dagis), och sen hem för att käka kvällsmat = M hade grillat korv med bröd. Efter maten plockade jag ur diskmaskinen och fyllde en ny omgång, och sen vattnade jag blommorna och gick runt och plockade här hemma i typ en halvtimme...

När ungarna väl hade somnat delade jag och M på en påse chips och kollade på teven ;-)

Inga kommentarer: