söndag 7 augusti 2016

Saknad

I dag är det 3 år sedan farmor gick bort, och jag fattar fortfarande knappt att det är sant! Jag kan till exempel komma på mig själv med att fundera på vad jag ska köpa till henne i födelsedagspresent och såna saker...

Det jobbigaste med hennes bortgång var sättet hon dog på! Vi vakade vid hennes sida och förväntade oss att hon skulle ta ett sista djupt andetag och sedan somna in, men istället skrek hon till och började rossla och typ kvävdes till döds av slemmet som hon hade i halsen... Fy faan, det var vidrigt!!!
Jag kommer aldrig att glömma den dagen :-(

På tal om något helt annat så är jag fruktansvärt omotiverad till det mesta för tillfället, inklusive att blogga... Och det beror nog på att det absolut inte finns någonting att skriva om - jag går upp, äter frukost, åker till jobbet, kommer hem, käkar kvällsmat, går och lägger mig - REPEAT...

Men jag återkommer med full kraft när motivationen kommer tillbaka - hoppas att ni stannar kvar tills dess!

Godnatt...

Inga kommentarer: