söndag 21 augusti 2016

God mat

Huvudvärken hängde självklart i sig tills jag vaknade i dag :-(

Gick upp med Noel, åt en smörgås till frukost, lade mig på soffan medan Noel spelade X-box och gick ner och lade mig i sovrummet igen sedan när M vaknade... Gick upp vid halv tolv, tog en skön dusch och NU börjar jag känna mig som människa igen!

Var sugen på något annorlunda till lunch (man äter ju alltid samma typ av mat annars), och gjorde iordning mini-gnocchi, Kelda ostsås, knaperstekt bacon och basilika (12 SP).
Supergott!!!

Strax ska jag och Alva ta en promenad ner till stan och se om vi hittar lite roliga skolsaker inför hennes skolstart i morgon... Tänk att hon ska börja i 4:an - tiden går sååå fort ;-)

Måste hinna förbi en spelbutik också!
Björn Goop är min favoritkusk när det gäller trav, och i dagens V64-omgång har han med en häst som heter Glenn Boko - den MÅSTE jag spela på!!! (För er som inte vet om det så heter min lillebror Glenn)....

Vi hörs sen!

Inga kommentarer: